25 mar 2019

Żabka

Post by Redaktor

Priorytetem dla sieci Żabka będzie ilościowy rozwój sieci.

Spółka Żabka Polska zajmuje się rozwojem dwóch marek

– sklepów convenience Żabka oraz delikatesów convenience Freshmarket. Pierwsze Żabki zostały otwarte w 1998 roku, a 10 lat później na rynku pojawiły się pierwsze Freshmarkety. Dziś w obu sieciach działa 2,8 tys. sklepów, a do końca roku sieci mają powiększyć się przynajmniej o 100 sklepów.

– Żeby jeszcze bardziej zintensyfikować ekspansję, w ubiegłym roku wprowadziliśmy projekt „Sklep za czynsz”, opierający się na współpracy z właścicielami małych, osiedlowych, ale niezrzeszonych sklepów oraz regionalnymi sieciami, od których wynajmujemy sklep w zamian za czynsz

– mówi Jacek Spychała, dyrektor ds. marketingu Żabka Polska. – Pracujemy również nad zmianą sposobu postrzegania naszych sklepów. Chcemy być postrzegani jako lider cenowy w kategorii sklepów małoformatowych, A z asortymentem oraz usługami skrojonymi na miarę potrzeb współczesnego klienta, w których każdy Polak dokonuje codziennych zakupów. Inwestycja w sklep Żabka oraz Freshmarket wiąże się jedynie z uruchomieniem własnej działalności gospodarczej i pochłonie maksymalnie 10 tys. zł. Całość inwestycji, czyli wynajem lokalizacji, remont, wyposażenie, zatowarowanie jest po stronie firmy Żabka Polska. W ramach umowy o współpracy ajent sklepu Żabka i Freshmarket przechodzi bezpłatne szkolenie z zakresu nowoczesnego zarządzania placówką handlową, otrzymuje też wsparcie informatyczne, logistyczne oraz marketingowe.

0 Comments

Leave a Comment